Heb je een klacht over een artikel dat je gekocht hebt bij ons in de winkel of online, of over onze dienstverlening? Vervelend, maar we horen graag wat er is gebeurt! Alvast excuses voor het ongemak.

Neem bij een klacht altijd contact op met de klantenservice of ga naar de winkel. Sommige klachten kunnen we meteen beoordelen, anderen klachten worden opgestuurd ter beoordeling. Wij beoordelen de klacht en zoeken altijd samen met jou naar een passende oplossing.

Voor overige vragen kun je contact opnemen met onze klantenservice via telefoon 0575461383, Whatsapp 0638350680 of e-mail:

Garantietermijn

Wij houden geen vast termijn aan. De reden hiervoor is, dat modeartikelen bij gebreken altijd beoordeelt moeten worden. Afhankelijk van de aankoopdatum en het gebrek kan beoordeeld worden of het artikel wel of niet onder de garantie valt.

Wij werken met specialisten die kunnen beoordelen of een klacht onder ‘normale’ slijtage of een productiefout valt. Is het een productiefout, dan kan het onder de garantie vallen, als de klacht binnen 6 maanden na de aankoopdatum aan het licht komt.

Vergoedingen

Frederiks mannenmode beoordeeld de klacht en gaat samen met u naar een passende oplossing zoeken.